Sensation Amsterdam uitverkocht
zaterdag 26-03-2011 21:22
Dit is een origineel bericht van ID&Q Holding
De première van Sensation's Innerspace world tour, zaterdag 2 juli in de Amsterdam ArenA, is uitverkocht. De veertigduizend tickets die vandaag om tien uur in de voorverkoop gingen, waren in no time weg. De bezoekers komen dit jaar uit meer dan zeventig landen.

Innerspace
Dit jaar staat de show in het teken van spiritualiteit. Innerspace is een reis door het innerlijk van de mens, waarbij de bezoeker centraal staat. De overtreffende trap wordt opnieuw gezocht met een grootscheepse interactieve belevenis vol spectaculaire showelementen. Een persoonlijke ervaring, waarmee Sensation de bezoeker wil raken in het diepst van de ziel.

Duncan Stutterheim, oprichter van Sensation, zegt; "Dank aan alle bezoekers die het vertrouwen in ons hebben dat wij weer samen een ongelofelijke avond gaan neerzetten!!"

Sensation & dance4life
Sensation zet in 2011 het exclusieve partnership voort met dance4life, een organisatie die de verspreiding van hiv en aids wereldwijd bestrijdt. Van ieder ticket wordt 0,50 euro door de bezoeker en Sensation gedoneerd aan dance4life.
Links:
Organisatie info:
												ID&Q Holding

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: