Noordhoff Uitgevers wint voor derde jaar op rij internationale prijs
dinsdag 28-06-2011 13:56
Dit is een origineel bericht van Noordhoff Uitgevers
Groningen, 28 juni 2011 - Bij de prijsuitreiking van de Europese Comenius EduMedia Awards 2011 is Noordhoff Uitgevers opnieuw in de prijzen gevallen. De Idioomtrainer Duits van Neue Kontakte en de nieuwste generatie Docentenpakketten online zijn dit jaar beloond met een Award.
Het Gesellschaft für Pädagogik und Information e.V. kent elk jaar Comenius EduMedia Awards toe aan didactische producten die pedagogisch, inhoudelijk of in vorm vernieuwend zijn.

De Idioomtrainer Duits oefent op een adaptieve manier de woordenschat die nodig is voor leerlingen om tot een goed resultaat op het examen te komen. Aan de hand van actuele nieuwsberichten komt een leerling snel en efficiënt op het vereiste niveau. De Idioomtrainer is voor komend schooljaar beschikbaar.

De nieuwste generatie Docentenpakketten online van Noordhoff Uitgevers biedt één overzichtelijke online omgeving voor docenten en leerlingen. Docenten kunnen vanuit dezelfde omgeving lesgeven én voorbereiden. Men kan huiswerk inplannen, leerstof arrangeren, materiaal toevoegen en delen en de voortgang van leerlingen volgen.
De Docentenpakketten online zijn voor komend schooljaar al beschikbaar voor acht methoden van Noordhoff Uitgevers.

In 2009 won Noordhoff Uitgevers met de Digicoach uit het Docentenpakket en het interactieve werkboek van de moderne vreemde talen de Comenius EduMedia Medaille. Vorig jaar bemachtigde Noordhoff Uitgevers Awards voor de Digitrainer bij Moderne Wiskunde en voor de Trainer Basisvaardigheden Spelling.
Links:
Organisatie info: