Samenwerking tussen CNH Capital en De Lage Landen op Russische markt
dinsdag 11-10-2011 16:29
Dit is een origineel bericht van De Lage Landen
CNH Global - onderdeel van Fiat en wereldwijd aanbieder van machines voor de agrarische markt en de bouwsector - en leasingbedrijf De Lage Landen uit Eindhoven gaan nauwer samenwerken op de Russische markt. Onder de merknaam CHN Capital bieden zij vanaf begin 2012 financieringsproducten voor de klanten van CNH Global.

CNH en De Lage Landen werken sinds 2007 succesvol samen op de Poolse markt. Als gevolg hiervan zijn de bedrijven hun pijlen gaan richten op de Russische markt. CHN Capital is een uitbreiding op het bestaande productaanbod. In 2010 hebben zij samen al de eerste stappen gezet.

Vendor Leasing uniek voor Rusland
"Ik ben blij met deze samenwerking, omdat het ons in staat stelt verder uit te breiden naar Centraal en Oost-Europa", aldus Frans Janssen, Senior Vice President CEE Region De Lage Landen. "CNH is een belangrijke partner voor ons en we verwachten veel van onze samenwerking in Rusland, alwaar de toepassing van Vendor Leasing geheel nieuw is. Het is mooi om te zien dat onze nauwe samenwerking met partners z'n vruchten afwerpt en dat vendors inzien dat hun verkopen kunnen stijgen als zij gelijktijdig de juiste financieringsproducten aanbieden." Carlo Alberto Sisto is Senior Director Trade Finance CNH International. "We zijn verheugd over de samenwerking met De Lage Landen omdat we met CHN Capital onze financieringsprogramma's kunnen uitbreiden."

De agrarische en bouwmarkt in Rusland is aanzienlijk. Daarnaast treft de Russische overheid veel maatregelen die bijdragen aan de verdere ontwikkeling van deze markten. Dit in combinatie met de sterke marktpositie van de diverse CHN merken (New Holland Agriculture, New Holland Construction, Case IH and Case Construction Equipment), maakt dat beide partners veel van de samenwerking verwachten.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.
Organisatie info:
												De Lage Landen

De Lage Landen is in 1969 in Nederland opgericht. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijde aanbieder van financieringsoplossingen zoals vendor finance en factoring voor de leasemarkt, bedrijven en consumenten. Dankzij op activa gebaseerde financieringsprogramma's kunnen klanten een groter marktaandeel verwerven, hun winstgevendheid vergroten en strategische doelen behalen. De Lage Landen is momenteel aanwezig in 35 landen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika, Azië en Australië. De Lage Landen biedt werk aan ruim 5.000 mensen en is een volle dochteronderneming van de Rabobank Groep. Zie ook  www.delagelanden.com

Neem voor meer informatie contact op met:
Cora de Jonge  - Corporate Communications De Lage Landen
Telefoon: 	+31 (0)40 233 9175
Email:  c.jonge@delagelanden.com

CNH Global en CNH International
CNH Global is wereldwijd marktleider in agrarische en bouwmachines en werkt samen met circa 11.300 dealers in ongeveer 170 landen. CNH Global N.V.  heeft een notering aan de New York Stock Exchange (NYSE:CNH) en de aandelen zijn grotendeels in handen van Fiat Industrial S.p.A. (FI.MI).
CNH International - een dochteronderneming van CNH Global - is verantwoordelijk voor de productie, verkoop, distributie en after sales van machines voor de agrarische voor de bouwsector in meer dan 120 landen verspreid over alle continenten. CNH International is opgericht in 2007.  Meer informatie over CNH en haar merken is te vinden op  www.cnh.com.

Neem voor meer informatie contact op met:
CNH International press office
Telefoon:	 +39 011 0086346