Nieuwe Hampshire Classic voor Hampshire Hospitality in Vollenhove
donderdag 23-02-2012 13:00
Dit is een origineel bericht van Hampshire Hospitality & Leisure
Amsterdam, 23 februari 2012 - Vanaf heden sluit Landgoed Oldruitenborgh zich aan bij Hampshire Hospitality. Het hotel zal per direct de naam Landgoed Oldruitenborgh - Hampshire Classic gaan dragen.

Aansluiting
Landgoed Oldruitenborgh - Hampshire Classic is een bijzonder hotel in de kop van Overijssel midden in het Zuiderzeestadje Vollenhove. "De aansluiting bij Hampshire biedt ons, nog jonge kleinschalige hotel, de mogelijkheid gebruik te maken van de expertise van Hampshire Hospitality op onder andere marketing- en salesvlak. Overigens geheel met behoud van eigen identiteit en karakter. Hierdoor zal onze naamsbekendheid en bezettingsgraad in 2012 hopelijk nog meer groeien", aldus de heer Schokker, directeur van het landgoed.

Het hotel
Landgoed Oldruitenborgh - Hampshire Classic is een hotel met een rijke historie. Het uit 1583 stammende pand kent naast een statig hoofdgebouw tevens een Oranjerie, Koetshuis en Benthuis. Van oorsprong is het landgoed een stadshavezathe. Het hotel biedt twintig in stijl ingerichte kamers, een restaurant in Brasserie de 'Oranjerie' en vergaderruimtes van 6 tot 140 personen. Daarnaast is het landgoed een officiële trouwlocatie en biedt het uitgebreide mogelijkheden voor feesten, recepties en evenementen.

Kop van Overijssel
Landgoed Oldruitenborgh - Hampshire Classic ligt in Vollenhove in de kop van Overijssel, het gebied tussen Steenwijk, Emmeloord, Giethoorn en Kampen. Het landgoed is omgeven door drie Nationale Parken: Weerribben-Wieden, Drents-Friese Wold en Dwingelderveld. De omgeving leent zicht dan ook uitstekend voor een toeristisch verblijf in de regio. Wandel-, fietsliefhebbers en watersporters kunnen hier hun hart ophalen. Maar ook voor een zakelijke bespreking of evenement midden in het groen, is het landgoed een geschikte locatie.

"Dit bijzondere landgoed is een aanwinst voor onze groep" aldus Kees van Wezel, Director of Franchise & Marketing van Hampshire Hospitality. "In de kop van Overijssel is Hampshire al vertegenwoordigd middels een Hampshire Hotel. De toevoeging van een Hampshire Classic in dit groene gebied is een zeer welkome uitbreiding".

--------------

Hampshire Hospitality is het fusieproduct van de hotelexploitaties en licentieorganisatie van Eden Hotel Group en Hampshire Hospitality & Leisure. 90 hotels maken deel uit van Hampshire Hospitality waaronder 24 hotels in eigen exploitatie. De hotelgroep kent vier (sub)merknamen: het topsegment Hampshire Eden, de drie- en viersterren Hampshire Hotels en het soft branded Hampshire Classic voor topklasse hotels met een sterke eigen identiteit.

Zie voor een overzicht van alle aangesloten hotels:
www.edenhotelgroup.com
www.hampshire-hotels.com
www.historichotels.nl

Bel voor reserveringen, informatie over arrangementen of brochures naar: Hampshire Hospitality 020-520 5500 of bezoek één van bovengenoemde websites.
Links:
Organisatie info:
												Hampshire Hospitality & Leisure

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie:
Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hampshire Hospitality
Contactpersoon: 	Etienne J.A. Verkerk - Algemeen Directeur