Burgemeesters spelen voor goed doel in Amsterdam
woensdag 07-03-2012 14:58
Dit is een origineel bericht van Leprastichting
Zondag 11 maart speelt het Nederlands Burgemeesterselftal (NBE) om 11.00 uur op het sportcomplex de Toekomst van AJAX, Borchlandweg 16-18, een voetbalwedstrijd ten bate van de Leprastichting tegen een team dat ondermeer bestaat uit een aantal oud-AJAX spelers.

Na afloop van deze wedstrijd zal de sponsor van deze wedstrijd, BMC, een cheque overhandigen aan het goede doel.

Het burgemeesterselftal, dat officieel staat ingeschreven bij de KNVB, speelt circa acht wedstrijden per jaar ten bate van de Leprastichting. In de ruim drieëntwintig jaar van zijn bestaan is nu ruim 420.000 Euro bijeengebracht.

Voor het burgemeesterselftal treden zondag o.a. A.A.M.M. Heijmans (Weert), A.A.M. Jacobs (Helmond), P.E. de Jong (Westvoorne), J.A. v.d. Laan (Noordenveld), C.H.J. Lamers (Houten), H.A. van der Meer (Oost Flakee), V. Molkenboer (Leerdam), A.G.J.M. Rombouts (Den Bosch), H.G. Vos (Nuth), J.B. Waaijer (Zoetermeer) en H. Heijman (Oostgelre) aan. De burgemeesters worden gecoached door de heer J.A. Leegwater (oud-burgemeester Scheemda).
Organisatie info:
												Leprastichting

Voor meer informatie:
Raymond van Haeften (Leprastichting) 06 53 888 156 of r.v.haeften@leprastichting.nl