Nieuwe Hampshire Classic voor Hampshire in de Belgische Voerstreek
dinsdag 13-03-2012 08:00
Dit is een origineel bericht van Hampshire Hospitality & Leisure
Amsterdam, 13 maart 2012 - Met ingang van heden sluit Landgoed Altembrouck zich aan bij Hampshire Hospitality. Het hotel zal de naam Landgoed Altembrouck - Hampshire Classic gaan dragen.

Aansluiting
Landgoed Altembrouck - Hampshire Classic is een bijzonder hotel in de Belgische Voerstreek, in het dorp 's Gravenvoeren. "De aansluiting bij Hampshire biedt ons landgoed de mogelijkheid ons meer op de kaart te zetten in de Benelux. Onze bijzondere locatie past perfect tussen de andere bijzondere Hampshire Classic Hotels en wij verwachten vooral te kunnen meeliften op de expertise van Hampshire Hotels op sales- en marketingvlak in bepaalde niche markten", aldus de heer Claessen, eigenaar van het landgoed.

Het hotel
Landgoed Altembrouck - Hampshire Classic ligt verscholen tussen de bossen en heuvels van de Belgische Voerstreek in 's Gravenvoeren. Maastricht en Hasselt liggen op ongeveer 15 autominuten afstand. Het hotel is van oorsprong een 18e-eeuws kasteel en landgoed. Van oudsher kwamen de graven uit de omgeving naar deze plek voor hun ontspanning. Het hotel is compleet gerenoveerd met respect voor de vroegere stijl. Naast kamers biedt het landgoed tevens diverse ruimtes voor bruiloften, recepties, brainstormsessies of vergaderingen in het groen.

Culinaire onderscheidend
Landgoed Altembrouck - Hampshire Classic heeft zich ontwikkeld tot culinaire broedplaats, van waaruit in 1998 de beroemde Japanse Wagyu runderen in Europa werden geïntroduceerd.
Onder het motto "Smaak voorop" worden gasten op Altembrouck verrast met producten van het eigen land. Naast het beroemde Kobe Beef, vindt u er ook Hongaarse Mangalica varkens, het eigen Kurohitsu lam en het bijzondere Primavera kalf.

"Het is een bijzonder mooi hotel wat bijzondere culinaire verrassingen biedt. Het hotel, wat op korte afstand van steden als Maastricht en Hasselt ligt, maakt dit multifunctionele landgoed een aanwinst voor de groep", aldus Kees van Wezel, Director of Franchise & Marketing bij Hampshire Hospitality.

------------------

Hampshire Hospitality is het fusieproduct van de hotelexploitaties en licentieorganisatie van
Eden Hotel Group en Hampshire Hospitality & Leisure. 90 hotels maken deel uit van
Hampshire Hospitality waaronder 24 hotels in eigen exploitatie. De hotelgroep kent vier
(sub)merknamen: het topsegment Hampshire Eden, de drie- en viersterren Hampshire Hotels
en het soft branded Hampshire Classic voor topklasse hotels met een sterke eigen identiteit.

Bezoek www.hampshire-hotels.com voor een overzicht van alle aangesloten hotels.

Bel voor reserveringen, informatie over arrangementen of brochures naar: Hampshire
Hospitality 020-520 5500 of bezoek bovengenoemde website.
Links:
Organisatie info:
												Hampshire Hospitality & Leisure

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hampshire Hospitality
Contactpersoon: 	Etienne J.A. Verkerk - Algemeen Directeur