Burgemeesters voetballen voor goed doel
woensdag 11-04-2012 09:25
Dit is een origineel bericht van Leprastichting
Zondag 15 april speelt het Nederlands Burgemeesterselftal (NBE) om 11.30 uur op het sportcomplex van sv Kampong, Laan van Maarschalkerweerd 14, een voetbalwedstrijd tegen een team van de Leprastichting.

Na afloop van deze wedstrijd zal de directeur Patrick Joossen van Bouwfonds Ontwikkeling, een cheque overhandigen aan het goede doel.

Het burgemeesterselftal, dat officieel staat ingeschreven bij de KNVB, speelt circa acht wedstrijden per jaar ten bate van de Leprastichting. In de ruim drieëntwintig jaar van zijn bestaan is nu ruim 425.000 Euro bijeengebracht.

Voor het burgemeesterselftal treden zondag aan (onder voorbehoud) o.a. A.A.M.M. Heijmans (Weert), A.A.M. Jacobs (Helmond), J.A. v.d. Laan (Noordenveld), C.H.J. Lamers (Houten), H.A. van der Meer (Oost Flakee), V. Molkenboer (Leerdam), A.G.J.M. Rombouts (Den Bosch), (J.B. Waaijer (Zoetermeer)aan. De burgemeesters worden gecoached door de heer J.A. Leegwater (oud-burgemeester Scheemda).
Links:
Organisatie info:
												Leprastichting

Vragen over de wedstrijd of over de Leprastichting kunt u richten aan Raymond van Haeften - hoofd campagnes en externe relaties Lepratichting. Telefoon 06-53888156