Bob Marks treedt toe tot Raad van Bestuur BDO
vrijdag 13-04-2012 13:43
Dit is een origineel bericht van BDO Holding BV
Bob Marks is gisteren tijdens de algemene vergadering benoemd tot lid van de Raad van Bestuur van BDO Accountants & Adviseurs. Binnen de RvB wordt Bob Marks verantwoordelijk voor de Line of Service Belastingadvies. Hij neemt deze portefeuille over van Pim Perquin, die na drie jaar terugtreedt en weer volledig in de praktijk werkzaam wordt. De benoeming van Bob Marks gaat in per 12 april 2012 jl.

Bob Marks is sinds 1987 werkzaam bij BDO als fiscalist. In 1989 werd hij benoemd tot partner-aandeelhouder voor de locatie Tilburg en vervulde hij diverse bestuursfuncties (bestuurslid Pensioenfonds BDO, locatiemanager Tilburg, profitcenter manager Zuid-Nederland). Eerder maakte Bob Marks al deel uit van de Raad van Bestuur van BDO, in de periode 1996-2001. Tijdens deze bestuursperiode was Bob Marks lid van het fusiebestuur dat de samensmelting tussen BDO CampsObers en Walgemoed begeleidde.

Einde bericht
Organisatie info:
												BDO Holding BV

Over BDO
BDO Accountants & Adviseurs verleent vanuit vestigingen in heel Nederland en met ruim 2.000 professionals diensten op het gebied van accountancy, belastingadvies en consultancy. BDO adviseert ondernemingen in tal van branches en is sterk in de advisering aan het Nederlandse middenbedrijf en familiebedrijven. BDO maakt deel uit van het internationale BDO-netwerk  dat bestaat uit zelfstandige en onafhankelijke organisaties, die over de hele wereld onder de merknaam BDO actief zijn op het gebied van de zakelijke dienstverlening.

BDO is een op naam van Stichting BDO te Amsterdam geregistreerd merk.

In deze publicatie wordt BDO gebruikt ter aanduiding van de organisatie die onder de merknaam 'BDO' actief is op het gebied van de zakelijke dienstverlening (accountancy, belastingadvies en consultancy).

BDO Accountants & Adviseurs is een op naam van BDO Holding B.V. te Eindhoven geregistreerde handelsnaam en wordt gebruikt ter aanduiding van een aantal met elkaar in een groep verbonden rechtspersonen, die ieder afzonderlijk onder de merknaam 'BDO' actief zijn op een bepaald terrein van de zakelijke dienstverlening (accountancy, belastingadvies en consultancy).

BDO Holding B.V. is lid van BDO International Ltd, een rechtspersoon naar Engels recht met beperkte aansprakelijkheid, en maakt deel uit van het wereldwijde netwerk van juridisch zelfstandige organisaties die onder de naam 'BDO' optreden.

BDO is de merknaam die wordt gebruikt ter aanduiding van het BDO-netwerk en van elk van de BDO Member Firms.

Sara Sprakel
Woordvoering
BDO Nederland	T : 040 - 2698272
F : 040 - 2698399