Micazu.nl drie keer op rij de beste vakantiewebsite van Nederland
vrijdag 08-03-2013 10:40
Dit is een origineel bericht van Micazu B.V.
Micazu.nl is voor de derde keer op rij gekozen tot beste vakantiewebsite van Nederland. Micazu.nl kreeg de publieksprijs van de Thuiswinkel Awards 2013 in de categorie vakantie, reizen en vrije tijd. De prijs ging in 2011 en 2012 ook al naar Micazu.

Micazu.nl is een van de grootste online marktplaatsen voor particuliere vakantiehuizen. Via de website hebben huurders en verhuurders direct contact met elkaar, zonder tussenkomst van Micazu of een andere partij. Die aanpak heeft succes: Micazu heeft een gemiddelde groei van ruim 20% in bezoekersaantallen, boekingen en het aanbod van vakantiehuizen.

Drie keer op rij de beste
Micazu.nl won de publieksprijs van de Thuiswinkel Awards voor het derde achtereenvolgende jaar. Het bedrijf is daar bijzonder blij mee. Jens van den Broek, algemeen manager van Micazu: 'Het publiek heeft ons drie keer op rij gekozen tot beste vakantiewebsite, daar zijn we zeker trots op. De prijs laat zien dat Micazu.nl goed aansluit bij een trend waarin de doelgroep zelf de controle wil houden over huur en verhuur.'

Aantrekkelijke formule
Op Micazu.nl kunnen huurders kiezen uit meer dan vierduizend particuliere vakantiehuizen in ruim vijftig verschillende landen. Wie een vakantiehuis wil boeken, doet dat dus rechtstreeks bij de eigenaar. Die formule blijkt voor veel huurders erg aantrekkelijk.

De Thuiswinkel Awards 2013 werden op 7 maart uitgereikt in theater-nachtclub Panama in Amsterdam. De jaarlijkse prijzen zijn een initiatief van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging van webwinkels in Nederland.

Over Micazu.nl
Micazu.nl is een van de grootste Nederlandse websites voor particuliere vakantiehuizen. De website is onafhankelijk en heeft geen enkele rol bij de betreffende huurovereenkomsten. Micazu.nl werkt als zelfstandige organisatie nauw samen met partner D-reizen.
Links:
Organisatie info:
												Micazu B.V.

Wilt u meer weten over Micazu.nl of over de publieksprijs van de Thuiswinkel Awards? Neem dan contact op met Jens van den Broek via 06 - 81 93 38 06 of via jens@micazu.com. Of kijk op www.micazu.nl.

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: