Redigeren en schrijven

Twijfels over je persbericht? Of hulp nodig bij het schrijven van een persbericht? Laat jouw persbericht controleren door een nieuwsprofessional of maak gebruik van onze redigeer- en schrijfservice.

Maak gebruik van onze redigeer- en schrijfservice

Vanaf € 175,- maak je gebruik van onze redigeerservice door een nieuwsprofessional.

In drie simpele stappen heb jij een mooi en effectief persbericht klaar om te versturen.

1. Aanleveren
    Jij levert ons per mail – info@perssupport.nl – jouw persbericht aan. Laat het ons ook direct weten als je specifieke vragen over de vorm of inhoud hebt.
  2. Controle
    Onze nieuwsprofessionals controleren jouw persbericht op zaken als nieuwswaarde, relevantie, taalgebruik en tone of voice. Ook checken we of het aan de ‘gouden regels’ voor een goed persbericht voldoet.
  3. Advies
    Binnen een à twee uur hebben we je persbericht gecheckt en bellen of mailen we je met onze bevindingen. Desgewenst kunnen we het persbericht ook meteen voor je redigeren en via ons landelijke of internationale netwerk verspreiden.

Wil je het gehele persbericht door ons laten schrijven, dan geldt een vanaf prijs van
€ 350,-.

Werken met de beste mediamakers van Nederland.

Creative Content van het ANP vertegenwoordigt alles dat we in opdracht kunnen doen voor jouw bedrijf. Dat varieert van portretfotografie en videoproducties tot een interactief e-magazine om jouw marketingmix uit te breiden. Altijd vanuit de expertise van het ANP: een breed netwerk van beeldmakers, schrijvers en vormgevers.