Werken voor ANP Pers Support

Ben jij onze volgende collega? Wij hebben de volgende vacatures uitstaan:

1 Accountmanager binnendienst ANP Pers Support

ANP Pers Support is een gezamenlijk initiatief van het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP) en Cision Group. De joint venture helpt organisaties bij het verspreiden van hun nieuws in zowel binnen- als buitenland. Voor het nationale deel zijn we op zoek naar een Accountmanager Binnendienst. Als medewerker van onze commerciële binnendienst ga je de klanten van ANP Pers Support een optimale klantervaring bezorgen.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten die gebruik maken van de NieuwsManager, ons nationale platform voor verspreiding van persberichten. Daarnaast ondersteun je organisaties – voornamelijk actief in het MKB – door advies te geven over de beste manier om zoveel mogelijk mediabereik te generen.

Samen met de klant en ons client services team kijk jij waar de verbeterpunten liggen in het gebruik van het platform.

Jij:

• Hebt minimaal een mbo-opleiding en hbo werk- en denkniveau.
  • Bent vertrouwd met commerciële trajecten.
  • Hebt affiniteit met media.
  • Hebt uitstekende beheersing van Nederlandse taal, in woord en geschrift.
  • Bent proactief, zelfstandig en initiatiefrijk
    Bent collegiaal.
  • Hebt bij voorkeur een jaar of 2 ervaring in een commerciële functie.

Een arbeidsovereenkomst voor 32-40 uur per week bij het mooiste mediabedrijf van Nederland, met een goed salaris, een aantrekkelijke bonusregeling en alle benodigde faciliteiten. Een jonge, dynamische en gezellige werkomgeving waar veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. ANP Pers Support is gevestigd in het kantoor van ANP in het World Trade Center Den Haag.

Interesse? Voor vragen kun je contact opnemen met Jessica van der Waal op het nummer 070 4141101.

Solliciteren doe je door je motivatie en CV te mailen naar jvanderwaal@perssupport.nl onder vermelding van de functie.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.